קורס אילוף כלבים מקצועי.

קורס לאילוף כלבי בית מקצועי, לקריירה מתגמלת ובעלת משמעות 

התחייבות לעבודה למסיימים בהצלחה

השאירו פרטים או חייגו לשיחת ייעוץ בחינם

אילוף כלבים הוא מקצוע מבוקש

עם פוטנציאל כלכלי גבוה.
מזמינים אתכם להפוך אהבה למקור הכנסה יציב.

יותר ויותר אנשים פונים למאלף כלבים מקצועי
לעזרה בפתרון בעיות התנהגות של כלבם

קורס אילוף הכלבים שלנו
יהפוך אתכם

מאוהבי כלבים- למאלפי כלבים מקצועיים

בעלי הבנה מעמיקה של התנהגות כלבים
ויכולת מצוינת לתקשר ולהדריך בעלי כלבים

במכללת ALL DOG הכשרנו כבר מאלפים מוערכים
שמשתלבים בהצלחה בשוק העבודה.

הרבה בזכות העובדה שהלימודים מתקיימים במתחם אולדוג, שבו פועל גם פנסיון אילוף לכלבים עם בעיות התנהגות אמיתיות.
הלימודים במתחם עם פנסיון אילוף מאפשרים לסטודנטים שלנו לרכוש ניסיון מעשי וייחודי באילוף כלבים מורכבים, מה שהופך אותם למאלפים מקצועיים, מצוינים ומבוקשים.

מטרה. משמעות. הצלחה!

אילוף כלבים הוא מקצוע עם שליחות

אילוף הכלב משפיע לטובה על חייו, יכול לשנות אותם לחלוטין
ולפעמים אפילו להציל אותם.
ההבנה שאתה חלק מזה מרגשת חבל על הזמן.

מתחייבים ללמד אתכם את מה שאתם צריכים באמת כדי להצליח בעולם הכלבנות

לימוד אילוף כלבים יכול להציע יתרונות רבים שמעבר להתמודדות יעילה עם התנהגות הכלבים.

שילוב תחומי עניין ותשוקה בקריירה אחת משמעותית

השאירו פרטים או חייגו לשיחת ייעוץ בחינם

3 שלבים בדרך למאלף מקצועי

לימודים עיונים

הקורס שלי מתמקד בתחילה בהבנת פסיכולוגיית הכלב עם התמקדות בהבנת תקשורת דרך שפת גוף ותקשורת קולית. בקורס תלמדו שפת גוף כללית וגם דברים ייחודיים לגזעים ספציפיים ועד מבחני אופי למגוון רחב של כלבים.

לימודים מעשיים

תלמדו ותתרגלו שיטות אילוף מעשיות המתמקדות ביצירת תקשורת נכונה מול הכלב ובטיפול בבעיות התנהגות מורכבות ושכיחות בכלבי הבית כגון משיכה ברצועה אכילה מהרצפה, תלות, חששנות, תוקפנות וניתוב יצרים עד הטמעת התהליך בבית הלקוח כהצלחה משותפת לפתרון בעיית ההתנהגות שנוצרה אצל הכלב.

סטאז' וליווי

אין תחליף ל"זמן רצועה". וכמה שיותר מגוון. בקורס שלי חלק מהקורס ותנאי לקבלת התעודה הוא סטאז' בהיקף של 100 שעות בכלביה. בנוסף כל סטודנט יתחייב ל 20 שעות ליווי בבית הלקוח בליווי מדריך מוסמך מטעם המכללה במהלך הלימודים.

All Dog – המרכז הישראלי להתנהגות הכלב

בראש תכנית ההכשרה של מרכז ובית הספר לאילוף “All Dog“ עומד אור רבינוביץ׳ , מאלף כלבים מוערך המתמחה בפתרון בעיות התנהגות מורכבות בכלבי הבית למעלה מ11 שנים.

מאז ומתמיד אור היה נלהב לעזור לאנשים ולכלבים שלהם כיצד ליצור קשרים והבנה עמוקה וכיצד לייצר סינרגיה בין הבעלים לכלביהם.

ב2019 הקים אור מרכז כלבני המתמחה בפתרון בעיות התנהגות בכלבי הבית .
מרכז “All dog” הפך במהרה לאחד המרכזים המובילים במדינת ישראל והמשפיעים ביותר בטיפול בעיות התנהגות חמורות כגון : תוקפנות , חששנות , שיקום , משמעת ועוד.

לאור ניסיונו בעולם הכלבנות החליט אור לפתוח בית ספר ללימוד אילוף כלבים . היה חשוב לו ליצור מקום שבו המאלפים יוכלו ללמוד לא רק את הכישורים הטכניים הדרושים להם כדי להצליח, אלא גם את החשיבות של מקצועיות ויחסי אנוש חזקים כלפי בעלי הכלבים.

אור מאמין כי חשוב להתאים את שיטת האילוף לבעלים ולכלב תוך שימוש בטכניקות אילוף מתקדמות וזאת כחלק בלתי נפרד מהצלחת פתרון בעיית ההתנהגות.

מטרת האילוף היא להקנות איכות חיים לטווח ארוך בגידול הכלב כחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

צוות ההדרכה של “All dog” צמח מתוך תכונות עיקריות של מקצועיות , אנושיות ושאיפה למצוינות.

אנו ב“All dog” מאמינים שמאלף כלבים איכותי מורכב מהבנת הבעלים והכלב כמקשה אחת.

מדוע לבחור בנו

ב "ALL DOG" תכנית לימודים שלמה ומקיפה של תחום אילוף הכלבים

אין לנו "שיטה"

יש לנו ידע. והרבה. ומלא ניסיון. אילוף כלבים עם בעיות התנהגות מורכבות דורש ראש פתוח וחשיבה מחוץ לקופסה. במקום ללמד "שיטה" אנחנו מקנים למאלפים ארגז כלים מגוון שמאפשר להם להרכיב תוכנית אילוף פרטנית ומותאמת אישית לכל כלב תוך שיקול שילוב הבעלים בהצלחת התהליך.

אין חובה בכלב אישי

יש לנו 20 כלבים שמתחלפים כל חודש. במתחם פועל פנסיון אילוף לכלבים ולכן תוכלו לחוות את עבודת האילוף בפועל. בנוסף, זה מאפשר לשלב בקלות לימודים עם עבודה. אין חובה לעבור בבית לקחת את הכלב האישי.

תירגול מעשי בסביבות מגוונות

האילוף מתקיים במתחם אולדוג בקרני שומרון אך יש גם שיעורים במרחבים מחוץ למתחם כדי לתרגל מצבים גם בסביבות טבעיות ולא רק סטריליות.

ניסיון עם מגוון רחב של גזעי כלבים ומעורבים

אנו אימנו ומאמנים מאות כלבים בשנים האחרונות בשירותים מגוונים כגון סדנאות אילוף , מרכז כלבני הממוקד בפנסיון אילוף ומפגשים פרטניים. עבדנו עם רוב הכלבים הגזעיים והמעורבים במדינת ישראל מה שמקנה לנו יתרון עצום וניסיון רב. את כל הידע הזה נעביר לכם בקורס.

התחייבות לעבודה למסיימים בהצלחה!

סטודנט שיסיים בהצלחה את הלימודים ויעמוד בכל דרישות הקורס כפי שמפורט בסילבוס יקבל תעודת הסמכה וישולב בשוק העבודה. רווחת הכלב ועמידה בציפיות הבעלים כפי שהוגדרו מראש זה הדבר החשוב לנו ביותר.

ממליצים עלינו

אבי טולדנו
קרא עוד
חיפשנו מקום שיעזור לנו עם הכלב שלנו והגענו לאור הבעלים של כל כלב, שם החלטנו על מסלול של אילוף בתנאי פנסיון. בזמן שהכלב היה שם הוא עבר סדרה של אילוף במסגרתה עבדו איתו על פקודות בסיסיות, יחד עם הליכה נוחה ברחוב תוך התעלמות מחתולים וכדומה. תוך כדי התהליך הייתה גם עבודה צמודה איתנו, הגענו לפנסיון לקבל הדרכה וכלים וגם עכשיו כשהכלב חזר הביתה אור זמין לכל שאלה שלנו. התקופה הזו בנתה בחזרה את היחסים שלנו והיום אנחנו פשוט נהנים מכל דקה ביחד, גם בבית וגם בחוץ. מומלץ בחום לכל מי שמחפש את הבן אדם והמקום שידאגו גם לכלב שלו וגם לו במאה אחוז.
בן חזן
קרא עוד
אור התחיל כהמלצה על מאלף ועם השנים הפך לחבר יקר והבן אדם הראשון שאני מתייעץ איתו בכל הנוגע לכלב שלי , מיצירת שפה משותפת עם הכלב, המלצה לאוכל, חטיפים, דרכי חשיפה. אור הוא הכתובת שלי לכל בעיה או שאלה , אין ספק שהזמינות שלו, הידע הרחב והטוב לב שלו מורגשים. חד משמעית ממליץ בלב שלם ובאהבה גדולה לכל מי שבכלל חושב על לאמץ כלב למשפחה ורוצה לעשות את זה בדרך הכי נכונה גם למשפחה וגם לכלב
קרן לוי
קרא עוד
אור וכל כלב לקחו אותי ואת כלבי כפרוייקט מהרגע בו פניתי אליהם ועד עצם היום הזה. הכלב שלי סיים את האילוף בתנאי פנסיון לפני כחודש, חזר אלינו רגוע, קשוב ומדהים יותר מאי פעם. היינו מאוד סקפטיים להצלחת ההליך וזאת כי ניסינו כבר בעבר הליך של אילוף פרטני שלא צלח. תודה לאור ולכל הצוות המדהים, על החיבוק, הליווי המקצועי והתמיכה. אין ספק שנמשיך להיות בקשר ולהמליץ עליכם למכרינו.
נופר עזרא
קרא עוד
ממליצה בחום הכלב שלי חזר חדש , צוות מדהים תודה לכולם כמובן שממשיכה לשמר ולעבוד על הכלב . תודה ענקית ומיוחדת ליוגב המאלף על אילוף מדהים והשקעה ועל מקצועיות ומענה על כל שאלה.
יעל שמר
קרא עוד
הכלבלבה המתוקה שלנו התחילה להיות קצת אגרסיבית מידי במשחק עם חברים ברחוב , אור יצא איתנו לטיול ,ואחרי שראה אותה בלייב , איבכן את המקור לאגרסיביות ונתן לנו כלים לעבוד איתה תוך טיול שניים ממש ראינו את השינוי 🤩🤩🤩 בקיצור ,לבעיות הקטנות או לגדולות - מומלץ בחום
הקודם
הבא

השאירו פרטים או חייגו לשיחת ייעוץ בחינם

שאלות נפוצות

בבחירת קורס אילוף כלבים שיכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבוד כמאלף כלבים מצוין עולות לא מעט שאלות לגבי איכות ההכשרה, תכנים, משך הלימודים ועוד. להלן מענה לחלק מהשאלות הנפוצות שיכולות לעלות למועמדים פוטנציאלים כדי לקבל תמונה ברורה יותר על הקורס של ALL DOG.

 

הקורס הוא בן 10 חודשים וכולל כ-360 שעות לימוד משולבות של שיעורים עיוניים ותרגול מעשי.

חלק מהקורס ותנאי לקבלת התעודה הוא סטאז' בהיקף של 100 שעות בכלביה.

בנוסף כל סטודנט יתחייב ל 20 שעות ליווי בבית הלקוח בליווי מדריך מוסמך מטעם המכללה במהלך הלימודים.

לא, אין צורך להגיע עם כלב. יש לנו מעל 20 כלבים מגזעים שונים הזמינים לתרגול במהלך הקורס.

כן, לחלוטין. הקורס מתאים גם  למתחילים ללא רקע וניסיון קודם בתחום. ההכשרה בנויה בהדרגה מהבסיס ועד לרמה מקצועית גבוהה. ניתן גם להשלים הכשרה לבאים מבתי ספר אחרים.

לא. אנחנו מאמינים שיש להכשיר מאלפים לרמה מקצועית גבוהה לפני שהם יוצאים לשטח.

רק לאחר שווידאנו שהמאלף מוכן ומסוגל לטפל בבעיות התנהגות מהקלה עד המורכבת ביותר באופן יעיל ומקצועי הוא יקבל תעודה ואישור לעבוד כמאלף. 

רווחת הכלב והגשמת ציפיות הלקוח כפי שנקבעו מראש היא הדבר החשוב לנו ביותר!

אנחנו מאמינים בשיטה היברידית, שילוב של שיטות וטכניקות שונות. זה מאפשר לי להתאים תכנית אישית לכל כלב, בהתאם לאופיו, התנהגותו, ולסביבה בה הוא חי.

בקורס תלמדו את כל השיטות וכל הגישות המתקדמות ביותר כדי שתצאו עם ארגז כלים מרשים ותוכלו להתאים תכניות אילוף פרטנית לכל כלב.

אי-אילוף נכון של הכלב עלול להוביל להחמרה של בעיות ההתנהגות שלו, מה שיפגע הן ברווחתו והן באיכות החיים של בעליו.

התסכול והקושי יכולים לגרום לוויתור מוקדם על הכלב, ובמקרים של תוקפנות לא מטופלת עלול להסתיים בהמתתו.

בעלי כלבים מחפשים תמיד את עזרתו של מאלף מקצועי ומנוסה כדי לחיות חיים הרמוניים ושלווים עם כלבם לאורך כל ימי חייו.

אילוף כלבים הוא מקצוע מבוקש עם פוטנציאל תעסוקתי ופיננסי גבוה בזכות הביקוש הרב. אולם מסלול ההכשרה וההסמכה כמאלף מקצועי יקר  ומהווה אתגר עבור רבים. עלות ההשקעה בקורס מחזירה את עצמה במהירות הודות לביקוש והכנסה גבוהה. מה גם שאנחנו מתחייבים לעבודה למסיימים בהצלחה.

נושמים כלבים? מקומכם איתנו.

הרשמו למחזור הקרוב

השאירו פרטים או חייגו לשיחת ייעוץ בחינם

דברו איתנו

איפה?

האלון 2, קרני שומרון

מסביב לשעון

×
דילוג לתוכן